Towary sprzedawane przez sklep GOOGLAB.pl są nowe, oryginalne i posiadają gwarancję wysokiej jakości, a w przypadku wystąpienia wady produktu można złożyć reklamację za pośrednictwem sklepu.

Jak reklamować wadliwy produkt?

Pierwszym krokiem powinno być wysłanie do nas wiadomości. My w odpowiedzi prześlemy formularz do wypełnienia.

Towar należy starannie zapakować, musi być w należytym stanie higienicznym. Do przesyłki należy dodać dowód zakupu (może być czytelna kserokopia) oraz wydrukowany formularz reklamacyjny.

Reklamacje i zwroty należy odsyłać na adres:

Googlab Scientific Sp. z o.o.

UL. Brzozowa 8

83-200 Rokocin

W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu. Informacja dotycząca o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie państwu przekazana w terminie do 14 dni od momentu w którym przesyłka trafi do naszego sklepu. Wszystkie informacje o realizacji reklamacji na bieżąco przekazywane są do Klienta.

Zespół GOOGLAB.PL